Peak Performance
Peak Performance, takımların, kendi rehberlerine Everestin zirvesine gidip 18 günlük bir etap sonrasında ana kampa geri dönme konusunda talimatlarını verirken kaynaklarını yönettikleri ve mevcut şartları izledikleri oldukça rekabetçi bir oyundur. Everest ya da Sherpa gibi filmleri gözünüzün önüne getirin. Her takım kendi seçeneklerini izlemekte ve takım tableti üzerinden kendi seçimlerini yapmaktadırlar. Oyunun tüm etaplarında rekabeti oldukça yüksek seviyede tutmak amacıyla ekiplerin oyun içindeki tüm pozisyonlarının yanı sıra, yükseklik ve meteorolojik ortam gibi tırmanma koşulları, ana ekran üzerine yansıtılmaktadır. Tüm bu ciddi karar alma süreçleri, uyku tulumunu doldurmak, gözü kapalı şekilde tırmanma iplerine bağlanmak ve çadır kurmak gibi neşeli fiziksel aktivitelerle doldurulmuştur!
Bireysel ve organizasyonel değişime yönelik bir araç olarak deneyimsel öğrenmenin gücünün hafife alınmaması gerekmektedir. Normal çalıma ortamında çalışanlar çoğunlukla başarısızlık korkusundan muzdariptirler. Araştırmalar şunu göstermiştir ki, iş yeri dışındaki deneyimsel öğrenme etkinlikleriyle, katılımcılar, herkesi kapsayan temaların, iş ortamlarına uygun neşeli bileşenlerin, eğlenceli ve keyifli bağlantıların kullanımıyla çok daha kısa süre içinde öğrenme sürecini deneyimlemektedirler.
Deneyimin yaşanmasının ardından, katılımcılar, alıştırma esnasında neler olduğunu, ne gibi kararlar aldıklarını ve bu kararlarınne gibi sonuçlar doğurduğunu tanımlamak için yansıtıcı gözlem kullanmaktadırlar. Gerçek iş dünyasındaki karşılaşılacak ortamlara paralel olarak katılımcılar, kendi seçimlerinin çıkarımlarını tam olarak anlayarak ve bunların sorumluluğunu üzerlerine alarak kalıcı ve etkili davranış değişiklikleri gösterebilmektedirler.
FreshBiz Game
Yıkıcı İnovasyon etkinliği, tahsis edilen yerlerde en az 3 kat fazla katılımla İnsan Kaynakları öğrenme tiyatrosundaki FreshBiz seminerine odaklanmaktadır! Team Building Asia'dan David Simpson, 90 dakikadan az bir süre içinde takım çalışması ve yaratıcılığı ortaya çıkarmak üzere tasarlanan eğlenceli ve atölye çalışmasına dayalı FreshBiz ile katılımcıları yönlendirmektedir. Bugüne kadar FreshBiz 20 ülkede 35.000 dn fazla insanı etkilemiştir. Ve bunun İnsan kaynakları zirvesinde de aynı şekilde yaşanmıştı. Katılımcılar, oyundan kazandıkları işbirliği, yaratıcılık ve proaktif bağımsız dşüncenin gücünü çokd aha iyi kavramışlardır. FreshBiz, Ronen Gafni ve Simcka Gluck tarafından yaratılmış olup Catalyst Global netwrokü sayesinde bütün dünyaya yayımış bulunmaktadır.
Go Team
Yıkıcı İnovasyona farklı bir bakış açısı getiren Team Building Asia , İnsan Kaynakları zirvesindeki oturumlarda çok daha fazla katılımı teşvik eden meşhur "Hazine Avı" etkinliğini tasarlanmış bulunmaktadır. Ellerinde Go team uygulaması yüklü Ipadleriye katılımcılar etrafta dolanmaktadırlar. Her bir bölüme geldiklerinde, katılımcılardan şirketin iştigal konusuna yönelik etkileşime girmeleri ve kendilerine sorulacak 3-4 soruyu cevaplandırmaları istenmektedir. Katılımcıların hepsi, Hong Kong daki İnsan Kaynakları zirvesinin çok eğlenceli ve benzersiz olduğu konusunda hem fikirdirler.