Kaçış oyunları, macera, gösteri, takım çalışması ve özel efektleri bünyeside barındırmaktadır. Her ne kadar her odanın teması farklı olsa da, hepsi de aşırı zaman baskısı altında kodları kırarak, ipuçlarını deşifre ederek ve çeşitli beceri setlerinden faydalanarak kaçış görevini yerine getirmeye dayanmaktadır. Bunların popülerliği, dünya çapında çok çabuk bir şekilde yayılmaktadır. İlk kaçış oyunu, 2007 yılı Haziran ayında Kyoto da başlamış olup şimdi artık neredeyse sadece tek bir kaçış odasından ibaret olmayan neredeyse bir şehirden ibaretir ve sadece Budapeşte de 50 adet bulunmaktadır. Y kuşağı temsilcileri (ki bunlar 18 ila 34 yaş arasını temsil etmektedir) ddünya çapında bu trendi takip etmektedirler. Kaçış odaları deneyim ekonomisinin nihai örneklerini temsil etmekte olup, pasif tüketiciliğe karşı anlamlı bir deneyim arayan ve arkadaşlarıyla unutulmayacak hatıralar yaşamak isteyen yeni jenerasyon tüketici grubuna yönelik olarak tasarlanmıştır. Birçok yeni çeşidi olması ve daha fazla katılımcı kitlesinin konuya aşina olması sebebiyle Kaçış Oyunlarının bu piyasaya giriş yapması öngörülmektedir. Kaçış odalarının takım kurma etkinlikleri açısından faydaları, bu tip deneyimlerde somut bir değer arayan ticari topluluklar tarafından gözden kaçmış değildir. Personelin çalıştıkları ortamın dışına çıkarılması sahip oldukları bariyerleri ortadan kaldırmakta ve bir arada çalışma sürecini hızlandırmaktadır. Kaçış Oyunları, takım dinamiklerini ortaya çıkarmak için eşit şartlar oluşturmaktadır. İletişim, güçlü liderlik ve birlikte çalışan arkadaşların bireysel olarak güçlü oldukları yönlerin ortaya çıkarılması (kilitli bir kutudan çıkmak gibi), başarılı bir işletme içintemel unsurlar olarak karşımıza çıkmaktadır.
Size uygun en popüler programlarımıza göz atın.
Karar verme konusunda yardıma mı ihtiyacınız var? Başka bir şey mi arıyorsunuz?